suzana shafrir 2סוזנה שפריר - מייסדת הסטודיו ובעלים

בעלת סטודיו "סוזנה"- מרכז נשים ומחול בגדרה, ייחודי מסוגו באזור השפלה.

רקדנית, כוריאוגרפית ומורה למחול מזרחי. בעלת

רקע נרחב באמנויות המחול ובוגרת המחזור הראשון להכשרת מדריכות מחול מזרחי בוינגייט. בעבר מורה בבתי ספר מקצועיים למחול בארץ ורקדנית להקת "קדין" של "ערבסק" בירושלים.   מעבירה סדנאות, מופיעה עם קבוצתה במופעי מחול אמנותיים ומלמדת בפסטיבלים השונים למחול מזרחי בארץ.

המחול המזרחי, השגור בפינו כריקודי בטן נחשב לאחד מסגנונות המחול העתיקים ביותר.

מעבר להיותו ריקוד אקזוטי וחושני, הוא משפר את הכושר הגופני, מחזק שרירי בטן וגב, קורא תיגר על בעיות רפואיות כגון: השמנה, זרימת דם לקויה, בריחת סידן, מוביל לרגיעה מנטאלית ובל נשכח, מעניק חוויה מהנה ובטוחה. זוהי הדרך הטובה והמהנה ביותר להעריך את קימורי הגוף שלנו, לעצב אותם ולהוריד היקפים.

בשנים האחרונות, יותר ויותר נשים פונות אל ריקודי הבטן כתחליף לאימוני הכושר הנפוצים כדוגמת המחול האירובי.

 

tania shpirerתניא שפירר - פילאטיס

בוגרת דרור רז לפילאטיס מזרן ו-B. Education מכשירים.  בעלת תעודה מ-Physical Mind Institute ניו יורק ו-Balance Body University קליפורניה למכשירים. מחלוצות הפילאטיס בגדרה עם למעלה מ-10 שנות עבודה עם אוכלוסיות שונות כמו גיל הזהב, נשים בהריון, ספורטאים, רקדניות ולמעוניינים לשמור על גמישות, כוח ואורח חיים בריא. בעלת סטודיו לפילאטיס מכשירים.

מאמינה גדולה בחיבור האמיץ בין הגוף והנפש.

שיטת פילאטיס נוצרה ע"י ג'וזף פילאטיס לפני למעלה משמונים שנה ככלי להשגת שליטה על המחשבה כחלק משליטה מלאה בגוף. פילאטיס מפתח את כח וגמישות הגוף דרך סידרת תרגילים שמכוונים לקבוצת שרירים בודדים. המטרה היא ליבת שרירים חזקה דרך ביצוע התרגיל עם ריכוז עמוק, שליטה מלאה ומודעות לגוף. פילאטיס דורש תרגול עקבי ואורך רוח להשגת שלמות. שעור פילאטיס מוצלח ישאיר אתכם עם תחושת מרץ וערנות. מיתרונות הפילאטיס: חיזוק שרירי הבטן, שיפור ביצועי ספורט, הקלה על כאב וסבל, סיוע בשיקום לאחר תאונה, שיפור בגמישות השריר ותנועת המפרק, שיפור היציבה, עיצוב שרירים ארוכים ודקים וחשוב מכל, המחשבה שולטת בגוף ומחזקת את הביטחון העצמי.

1Ilana Omer_modernאילנה שטאייר – מחול מודרני

בעלת B.Ed  בחינוך ומחול ממכללת סמינר הקיבוצים. השתתפה בהשתלמויות מורים בהוראת מחול מודרני בבית הספר Alvin Ailey בניו יורק.  מלמדת מחול מודרני בבתי ספר שונים בארץ. 

בוגרת בית הספר למחול בת-דור תל אביב. בין השנים 1997-1999 רקדנית בלהקת המחול בת-דור.  התגוררה בניו יורק בין השנים 1999-2007 שם לימדה שיעורי מחול מודרני, והייתה רקדנית בלהקת Earl Mosley' Diversity of Dance. השתתפה בתכנית "נולד לרקוד".

בשיעורי המחול המודרני נחשפים לטכניקת המחול המודרני,  המבוססת על תרגילים אשר מבוצעים רובם בעמידה. כמו כן, ישנה עבודה על שרירי הבטן, ומתיחות. השיעור דינאמי, וקצבי. הוא  עובד על כישורי הקואורדינציה, שיווי משקל, אורך  תנועה, ווירטואוזיות.  

 


2Lina Kriboyלינה קריבוי – "ריקוד החיים"

מגיל 4 עם כניסתה לסטודיו לריקוד גילתה את אהבתה והתשוקה שלה ורקדה בצורה מקצועית ללא הפסקה עד גיל 16. משם המשיכה ללימודים ריאליים ובהמשך סיימה תואר ראשון במדעי התנהגות ותואר שני בהתנהגות ארגונית. לאחר קריירה של 9 שנים במשרד ראש הממשלה, בחרה לשוב הביתה אל הריקוד.

לפני שלוש שנים חזרה לרקוד, עברה הכשרה למדריכת "Lifedance" – ריקוד החיים ,ומאז ועד היום אני מנחה נשים בשיטה מיוחדת זו אשר מותאמת לנשים בכל רבדיה.

בשנים אלה למדתי שיטות טיפול שונות ובמקביל פיתחה גישה ייחודית המשלבת את כל הכלים שבידיה להעברת תהליך התחברות לקצב הפנימי שלנו בקבוצות ובאופן פרטני.

"ריקוד החיים" נועד לכל אישה, בכל גיל ובכל רמת כושר. מבוסס על אהבת הריקוד והמוזיקה בשילוב כושר והמון שמחה.
השיטה משלבת סגנונות ריקוד מכל העולם - מודרני, פלמנקו, ג'ז, היפ הופ, ריקודי בטן, אפריקאי ועוד...
נוגעת בעולם האימפרוביזציה ומגיעה למחוזות של ריקוד חופשי, שיחרור פיסי, נפשי ושמחה עמוקה.
השיטה מעצימה את התחושה, שהריקוד הוא לא לרקדניות בלבד, אלא שכל אחת ראויה ויכולה לרקוד.
השיטה נוסדה ע"י שירה רובינס לפני כ-6 שנים וכעת פועלת גם ע"י מדריכות שהוכשרו על ידה בהכרה אקדמאית.

2Yifat Dorga_Yogaיפעת הרשקו דורגה - יוגה

את דרכה כמטפלת התחילה בלימודי הפיזיותרפיה באוניברסיטת בן גוריון. בסום לימודיה התחילה לעבוד כמטפלת במכון פיזיותרפיה וצברה ניסיון בטיפול במגוון בעיות אורתופדיות – כאבי גב, ברכיים, כתפיים, מפרק הלסת ובתחומים נוספים. עבדה בבית חולים שיקומי והתנסתה בשיקום בתחום הנוירולוגי כגון טיפול לאחר אירוע מוחי. בשנת 2000 התחלתי לתרגל יוגה עם מוריה אננדה ולילה באישיטבה יוגה, כבר מהתרגול הראשון מצאה את שחיפשה, היוגה פתחה דלת - להעמקה פנימה ואחר כך באופן טבעי לתוך הטיפולים. כיום כמטפלת משלבת את הידע המדעי והניסיון בתחום הפיזיותרפיה עם הידע העתיק של היוגה כדי להגיע אל הרבדים השונים של האדם ולריפוי שלם.

תרגול יוגה קבוע תורם לשמירה על בריאות, תחושת חיוניות ורוגע. התרגול כולל אסנות (תנוחות), נשימות ומדיטציה. יתרונות התרגול ברמה הפיזית- הגמשת מפרקים הארכה וחיזוק שרירים, ברמה האנרגטית- תחושת התמלאות ועוצמה וברמה המנטאלית- תחושת שלווה ושקט פנימי.

התרגול הקבוצתי מהווה מסגרת תומכת ותורם ליכולת ההתמדה. השפעות היוגה ניכרות בחיי היום יום והמתרגלים חווים אנרגטיות, שלווה ויכולת התמודדות טובה יותר עם מצבים שונים בחיים.


קרן לוין ברגמן - סטפס

keren dance teacherרקדנית, כוריאוגרפית ומורה לסטפס. בעלת ותק של 19 שנים בהוראת הסטפס, מגדלת דורות של רקדנים ומורים לסטפס.

בעלת רקע נרחב באמנויות המחול: מחול קלאסי ומודרני, ג'אז וסטפס.

נמנית על הדור הצעיר של מורי הסטפס בישראל ונחשבת לאחת המובילות שביניהם. מופיעה רבות על במות הארץ ופסטיבלים בחו"ל. משתלמת בקביעות אצל גדולי מורי הסטפס בעולם. פתחה בשנה האחרונה את מרכז הסטפס הארצי ה-1 בגדרות ובגדרה.

סטפס הוא ריקוד בו משתמשים בכפות הרגלים, בעקב ובכרית הרגל. ריקוד הסטפס מורכב מרקיעות במקצבים שונים.

אביגיל לאו – מחול מזרחי (ריקודי בטן)

avigail lao oriental danceאמא לשלושה ילדים, חברת קיבוץ יטבתה. מדריכה לאומנויות לילדים, מורה מוסמכת למחול מזרחי ומחול מזרחי טיפולי.